Wszystko zależy od polityki reklamowej prowadzonej przez przedsiębiorców.
Niektórzy decydują się na promowanie produktu poprzez jazdę po centrach miast, żeby ich reklamę zobaczyła jak największa liczba osób.
Inni znowu decydują się na postawienie przyczepy z reklamą w jednym miejscu, na parkingu, jakimś placu, czy poboczu, zwłaszcza jeśli ma być skierowana do poszczególnej grupy odbiorców.
Każde z tych rozwiązań ma swoje mocne strony, wszystko jednak zależy od oczekiwanych rezultatów.Jaką formę reklamy powinienem wybrać, żeby mieć największe zyski? Najczęściej brane pod uwagę są właśnie billboardy i przyczepy reklamowe.
Celem obydwu jest to samo ? przyciągniecie nowych klientów.Billboardy jednak mają tą wadę, że są nieruchome, nie można więc zmienić ich miejsca położenia, ale są znacznie większe.
Natomiast przyczepy reklamowe są mniejsze, ale również dobrze widoczne ze sporej odległości, w dodatku są mobilne, więc można łatwo je przestawić w inne miejsce.
Dlatego dobrym pomysłem jest użycie żywych, intensywnych kolorów widocznych z daleka wraz z odpowiednim napisem, czy grafiką.
Każdy może spróbować swoich sił w zaprojektowaniu ruchomej reklamy, która będzie nadawała się na przyczepę reklamową, jednak jeśli chcemy sobie zagwarantować sukces powinniśmy pozostawić to zadanie profesjonalistom. .