profesjonalne analizy statystyczne

Definicja statystyki w Wikipedii

Statystyka (niem.
Statistik, ?badanie faktów i osób publicznych?, z łac. now.

statisticus, ?polityczny, dot.

polityki?, od status, ?państwo, stan?) ? nauka, której przedmiotem zainteresowania są metody pozyskiwania i prezentacji, a przede wszystkim analizy danych opisujących zjawiska, w tym masowe. Duża część nauki zajmuje się obserwacją otaczającego nas świata lub też posługuje się eksperymentem dla potwierdzenia swoich teorii.
Takie badanie przebiega zazwyczaj według schematu: zebranie dużej ilości danych, ich analiza i interpretacja. Badaczowi potrzebny jest wtedy zestaw narzędzi ? sprawdzonych metod, które umożliwią mu operowanie na dużych zbiorach danych.

Tworzeniem i rozwijaniem takich użytecznych narzędzi zajmuje się właśnie statystyka.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Statystyka

Oferta dotycząca badań statystycznych w farmaceutyce

Jakie usługi oferują firmy zajmujące się badaniami statystycznymi dla farmaceutyki? Są to przede wszystkim różnego rodzaju analizy.

W zależności od potrzeb klienta firma oferująca usługi w tym zakresie może oczywiście trochę się dostosować.

Możemy jednak wyróżnić najważniejsze badania statystyczne dla farmaceutyki, które są najchętniej wybierane przez klientów.
Należą do nich przede wszystkim analizy dotyczące badań klinicznych czy edukacyjnych.
Bardzo często analizie poddawane są także działania marketingowe podejmowane przez firmę a także inne analizy danych.

Takie działania mogą pomóc przede wszystkim w optymalizacji przedsięwzięć podejmowanych przez firmę farmaceutyczną.

Statystyka ? potrzebna do sprawnego działania firmy farmaceutycznej

profesjonalne analizy statystyczne Badania statystyczne w farmaceutyce są wbrew pozorom bardzo przydatne.
Pozwalają one na uzyskanie sporej ilości informacji odnośnie tego, jak sprawnie funkcjonują na rynku wprowadzone do sprzedaży produkty, jak wielkie jest zapotrzebowanie wśród klientów i w którym kierunku konieczne jest wykonywanie dalszych badań naukowych nad nowymi lekami. Dodatkowo, takie badania przeprowadzane przez specjalistów od statystyki mogą nam pomóc w sprawdzeniu skuteczności wprowadzonych już kampanii, na przykład dotyczących marketingu i innych działań prowadzonych przez firmę farmaceutyczną. Stąd też istnieje konieczność regularnego przeprowadzania badań tego rodzaju. Pozwalają one na monitorowanie wykonywanych działań cykliczne, co może mieć spory wpływ na ich skuteczność. .